Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Seg dag....

Av Cathrin Ljungberg - 18 januari 2010 17:52


Ja det har det verkligen varit. Kunde inte somna inatt, sov nog en timme. Somnade om vid halv tio och sov till typ två.

Har varit och handlat med älsklingen och hans pappa, sen bara tagit det lugnt.


Älsklingen är på möte med sossarna nu. Så jag passar på att blogga lite. Finns inte så mycket att glo på på tven heller.


Skola imon igen, lära sig ännu mer spanska :D Det är faktiskt riktigt kul :) Och på torsdag så börjar kören igen efter juluppehållet :D Weeeiii.


Fick ett sms innan från bemanningen som undrade om jag va intresserad av att jobba på Västersol i sommar, och såklart är jag de :) Jag är ju fortfarande timanställd där och har varit där sen förra sommaren, så jag kan ju stället vilket är skönt. Slippa all introduktion och bredvidgångar. Så ska ringa chefen imon för hon hade gått för dagen när jag ringde innan.


Nu ska jag hitta nått annat att göra. Kanske hörs senare.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cathrin Ljungberg - 26 juni 2010 15:52

    Jag vet egentligen vad jag ska skriva för något :S ? Jag sitter tårar inombords, varför drömmer jag så himla konstiga drömmar, och nästan samma dröm varje gång. Jag vet inte vad jag ska göra? :( Jag vet att du älskar mig och jag älskar dig...

Av Cathrin Ljungberg - 23 juni 2010 19:27

 Det här vill vi unga socialdemokarter göra! Ha fler utbildningsplatser på komvux, modern yrkesutbildning, högskola och universitet. Har mer praktik i alla utbildningar, fler praktikplatser för studenter. Och pengar till lärlingsplatser och traineepr...

Av Cathrin Ljungberg - 7 april 2010 13:47

Hjälp mig att vinna. Rösta på detta bidrag! Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här! ...

Av Cathrin Ljungberg - 25 januari 2010 20:34

    JAG HAR SÅÅÅ HIMLA TRÅKIGT :(:(     HJÄLP MIG?!?!?!?! ...

Av Cathrin Ljungberg - 23 januari 2010 11:51

  God morgon/middag.   Idag skiner äntligen solen, så himla skönt :D Gick upp vid 10 idag för en gång skull. Jag tror att det bli en lugn lördag idag, ska till lokalen sen ikväll på lite barnkalas :)   Nu sitter jag mest och väntar på att m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards