Alla inlägg under december 2009

Av Cathrin Ljungberg - 22 december 2009 12:16


Jaaoo gick upp för en timme sen, hoppade in i en varm dusch. Det är verkligen skitkallt ute, usch

Ska snart käka lite frukost och kolla på tv.

Vet inte riktigt va jag ska hitta på idag. Älskling är nere i Tyskland och kommer inte hem fören sent ikväll/inatt nån gång.


Men jag kommer nog på nått till slut :)


Nä det kommer nog mer inlägg senare.


Ha de gött..

Av Cathrin Ljungberg - 21 december 2009 12:21


Oj oj, har inte uppdaterat er på hela helgen, har knappt varit hemma, så har faktiskt inte riktigt hunnit med att skriva :)


Jag kan ta helgen i de stora hela. Den har varit riktigt nice :D Hm, kommer knappt ihåg vad jag har gjort :) Hahaha, typiskt mig, som man säger, minnet är bra men kort ;)

I fredags så handlade jag och älskling färdigt alla julklappar :) Sen blev det pizza, sen stack vi hem till hans syrra, dansade lite på dansmattan, eller ja, jag o pamela :)

Sen lördag o söndag har jag knappt varit hemma, men dagarna har varit riktigt bra :D

Sjöng med kören igår, och det gick jättebra :) Sista gången blir på julafton om ni vill höra oss :) Sen blir det ett långt uppehåll på ca 1 månad :)


Idag så ska jag iväg med mamma o pappa lite senare, pappa kommer och hämta mig vid kvart över 3. Älskling är ju nere i Danmark(kastrup) med sin familj och ska hämta upp sin morbror och hans små barn som kommer hit från Chile idag, dom ska vara här i nån månad :) Så dom kommer väl hem igen ikväll nån gång kan jag tänka mig, jag hoppas bara min älskling tar de lugnt på vägarna för det är skithalt ute :(


Nä nu ska jag hitta på nått annat att göra innan jag ska dra mig


Ha de göttans..


Puussss

Av Cathrin Ljungberg - 18 december 2009 12:33


Jao, vaknade först när älskling stack vid 9 tiden, men somnade om och gick upp vid lite innan 11. Såå skönt.

Gick ut med hunden en liten runda, det va så härlig väder ute =)


Sen så gjorde jag iordning lite i köket o så. Sen kollade jag lite på tv, och nu sitter jag här och blogga lite..


Ska iväg sen med älskling och handla julklappar, myspys :D



Jag kanske skriver mer senare.


Ha  de gött

Av Cathrin Ljungberg - 18 december 2009 00:40


Ikväll så va vi hemma hos Cilla, vår körledare på middag. Det va jättegott verkligen, sen blev de lite kaffe/te och en god kaka och lite prat :) Sen gick minibussen hemåt igen. En jättemysig kväll.

Sen kom jag hem och lagade lite mat till min älskling, jag va ju mätt sen middagen, sen blev det lite film :) Myspys på de.


Imon ska jag och älskling iväg och köpa julklappar :) Har faktiskt varit dålig iår, har inte börjat ännu, haha. Men det är en vecka kvar, så jag hinner ;)


Nä nu ska jag mysa ner mig hos älsklingen :)


Natti på er

Av Cathrin Ljungberg - 17 december 2009 12:34


Idag är det verkligen sånt där härligt väder, det är snö och solen lyser ute utan att snön smälter :D

Idag är det julavslutning med kören hemma hos Cilla :D Minibussen avgår kl 16:45, det kommer bli jättemysigt :D


Annars har jag nog inte så mycket mer att tillägga, ska förresten hem till mamma o pappa med lite tvätt sen tänkte jag :) Jag måste verkligen tvätta.


Nä men vi skrivs mer senare


Ha en bra dag och frys inte ihjäl där ute ;)

Av Cathrin Ljungberg - 17 december 2009 00:15


Ja det va några månader sen. Hmm kan faktiskt säga att det har inte hänt så mycket dom senaste månaderna. Haha. Jag har ett rätt så ohändelserikt liv just nu :P


Skolan är klar för detta året, och klarade tyvärr inte matte b och kom därför heller inte in på Sjuksköterskelinjen. Men men, ska läsa matten igen till våren hade jag tänkt, har iaf kommit in på spanskakursen :D Så det ska bli spännande.


Sen har det hänt en annan lite mer tråkig sak, vill inte riktigt skriva ut allt här, för vet ju inte vilka som läser min blogg. Men det är en jobbig och tråkig sak.

Jag vill helst av allt veta nu, men det dröjer dock 2-3 veckor till, dvs nästa år. GAAH.


Idag har jag och älskling varit och skrivit in oss på arbetsförmedlingen igen :) Och så har jag sökt lite jobb nu dom senaste dagarna, men man får ju tyvärr alltid samma svar från alla "Vi har redan tillsatt tjänsten till annan sökande" lika tråkigt varje gång att få såna svar.


Nu ska jag störa älsklingen som ligger här jämte mig i dubbelsängen och kolla på sin animeserie :)


Jag kommer troligtvis att uppdatera mer imon om jag inte glömmer av det. Annars får ni skälla på mig ;)


God Natt på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards