Alla inlägg under september 2009

Av Cathrin Ljungberg - 26 september 2009 17:15

Har inte skrivit på några dagar. Har inte haft nån ork, har mått skit innerst inne även fast jag inte har sagt något.

Dom senaste två dagarna så har jag mått jättedåligt inombords, gråtit jättemycket fast i smyg. Jag vet att man inte ska hålla inne saker för då mår man bara sämre. Men jag vill inte att folk ska tro att jag alltid är sån som gråter och må skit. Men idag när jag va i lokalen så bröt jag ihop helt, bara för en liten liten sak, men då kom allt som ja har hållit inne.

Det handlar egentligen bara om småsaker och därför har jag inte velat säga nått, för jag vill inte att folk ska tycka att jag är barnslig eller nått.

En av sakerna är att jag hatar att vara ensam en längre tid, jag har bott hos killen i snart ett halvår, och nu vill du och stefan bo ihop, jag fick snarare lite panik när du sa de igår, men sa inget dum som jag va.

Det betyder ju att jag måste ta alla mina saker och flytta hem igen, visst jag älskar min familj, men fan det känns liksom skit att behöva flytta.

Sen är det bara småsaker som stör mig, men det är inget så direkt.

Jag vill inte att nån ska se ner på mig bara för att jag skrev detta. Jag vill bara gräva ner alla beskymmer så att dom aldrig kommer tillbaka mer.


Älskling om du läser detta så bli inte sur eller arg på mig, förlåt för att jag inte har sagt nått. Jag vet ju själv att jag bara må sämre av att inte säga nått till dig, men ja tycker sånt är så jobbigt :( För jag bryter bara ihop när jag ska säga saker.


Det finns säkert mer och skriva men jag orkar helt enkelt inte.

Ska sitta här och uggla en lördagskväll :(




Jag vill helst inte ha några dumma kommentarer.


Baaaaj


Av Cathrin Ljungberg - 22 september 2009 21:54

GOD NATT PÅ ER!!!!!!!!!!!


Har inte orkat blogga idag faktiskt, men kommer inlägg imorgon efter skolan.



Baaaj Baaaj

Av Cathrin Ljungberg - 21 september 2009 18:39

Jaapp, jag är riktigt jävla trött, mina ögon går nästan i kors, och jag ser suddigt.


Jaahoop, skolan va la helt okej, har prov om en vecka dock. Jag hoppas att det kommer gå bra.

Efter skolan så åkte jag bort till älsklingens mormor o morfar där det blev lite smörgåstårta, gott :D


Nää nu orkar jag inte skriva mer, och det kommer inga fler inlägg idag


Baaaaaaj och natti

Av Cathrin Ljungberg - 21 september 2009 11:25

Jaha då va det måndag igen, ska bege mig till skolan om ca 1 timme. Usch :(

Igår var jag som sagt i Tyskland, va borta hela dagen i stort sett, men kul va det :D


Idag fyller även älsklingens mamma år, grattis till dig :D


Har inte så mkt mer o säga..


hörs senare


baaaaj

Av Cathrin Ljungberg - 19 september 2009 18:43

Har bara inte orkat blogga, ibland är man helt enkelt inte på blogghumör.


Så va har hänt, inte mycket kan jag säga. Igår så tog jag det mest lugnt. Va hos Thomas på kvällen.

Älsklingen kom hem med en bukett röda rosor till mig igår förresten, såååå gulligt :D Älskar honom sååå <3


Idag har jag varit hemma hos mig några timmar, lånade mamma o pappas tvättmaskin och satt lite vid datorn och snackade lite med mamma o pappa, va ju ett tag sen jag såg dom. Älskar er massor. <3


Förresten jag är så trött på att vänner hör av sig till mig bara för att deras andra vänner inte kan eller nått. Jag hatar sånt, att jag ska behöva vara den siste man ringer till eller skriver till. Känns inte alls kul. Det är inga riktiga vänner, riktiga vänner hör av sig, man behöver inte hitta på något man kan ta mobilen och skicka ett sms ändå. Nä jag vet vilka mina riktiga vänner är.


Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem igen, har ju knappt sett dig idag :(


Ska lägga mig hyfsat tidigt ikväll, ska till tyskland imonbitti med min älskling och Stefan. Så jag vet inte om det kommer fler inlägg idag. Annars uppdatera jag imon


Ha de bäst


Baaajj baaajj


Av Cathrin Ljungberg - 17 september 2009 13:40

Känner mig så oattraktiv, usch. Har ingen lust att blogga alls idag faktiskt.


Så, så får det bli



Hejdå


Av Cathrin Ljungberg - 16 september 2009 22:32

Har faktiskt inte orkat blogga så mycket idag.

Orkar inte nu heller.

Väntar bara på att min älskling ska komma hem....



GOD NATT!!!!

Av Cathrin Ljungberg - 16 september 2009 13:03

Nyss hemkommen från skolan, jäkla matte, visst idag va det la inte lika jobbigt. Men jag va skittrött, usch :(

Nu är jag ledig fram till måndag :D Sköööönt.


Nä nu ska jag vila och kolla på tv.



Baj baj

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards