Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

En seg dag idag

Av Cathrin Ljungberg - 17 januari 2010 22:20


Ja det har verkligen varit en seg dag idag. Jag och älsklingen gick upp vid 3 tiden, sen så har det inte hänt så mycket, han har kollat sin serie(heroes) på min dator och jag har kollat på tven och pluggat lite spanska :)


Vi kom nyligen hem efter att ha varit 1 timme på GC(gamecenter) med Jhonni och Linda, jhonni ringde innan och frågade om vi ville hänga med en stund och spela dom nya banorna på Left for dead 1 så vi körde och hämtade upp dom. 

Nu ska jag snart hoppa in i en varm dusch.

Sen ska jag störa älsklingen som ligger och kolla på spansk ståupp komiker. Haha.


Förresten jag skrev i ett inlägg för ett tag sen att det hade hänt en tråkig sak som jag inte ville skriva här med tanke på att jag inte vet vilka som läser min blogg. Men jag har fått mitt provsvar och det va ingenting, så jag blev väldigt lättad över de,har gått och varit orolig jättelänge.


Nu ska jag snart in i duschen.


Puss

 
 
ida

ida

17 januari 2010 23:14

ooh gud va glad ja blir !!!! attt de inte va nåt !!!

http://idacharlottepettersen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cathrin Ljungberg - 26 juni 2010 15:52

    Jag vet egentligen vad jag ska skriva för något :S ? Jag sitter tårar inombords, varför drömmer jag så himla konstiga drömmar, och nästan samma dröm varje gång. Jag vet inte vad jag ska göra? :( Jag vet att du älskar mig och jag älskar dig...

Av Cathrin Ljungberg - 23 juni 2010 19:27

 Det här vill vi unga socialdemokarter göra! Ha fler utbildningsplatser på komvux, modern yrkesutbildning, högskola och universitet. Har mer praktik i alla utbildningar, fler praktikplatser för studenter. Och pengar till lärlingsplatser och traineepr...

Av Cathrin Ljungberg - 7 april 2010 13:47

Hjälp mig att vinna. Rösta på detta bidrag! Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här! ...

Av Cathrin Ljungberg - 25 januari 2010 20:34

    JAG HAR SÅÅÅ HIMLA TRÅKIGT :(:(     HJÄLP MIG?!?!?!?! ...

Av Cathrin Ljungberg - 23 januari 2010 11:51

  God morgon/middag.   Idag skiner äntligen solen, så himla skönt :D Gick upp vid 10 idag för en gång skull. Jag tror att det bli en lugn lördag idag, ska till lokalen sen ikväll på lite barnkalas :)   Nu sitter jag mest och väntar på att m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards