Alla inlägg under april 2009

Av Cathrin Ljungberg - 23 april 2009 12:36


Oj de va längesen jag skrev här. Har verkligen inte orkat ta mig tid att skriva, det kommer i perioder de där. Innan kunde ja skriva varje dag.


Jaahaapp, va har hänt sen dess då. Hmm, inte så jättemycket va jag kan komma på ;) haha. 

Killen har flyttat iaf, men det va några veckor sen typ. Och körningen går som den går, måste verkligen komma igång lite mer nu, jag och Ida ska på teorikurs på måndag iaf :D Så får vi se hur det går.

Har även fått mina perioder som jag ska jobba i sommar, börjar den 15 juni fram till 4:e augusti, rätt skönt. 85%första och 70% andra. Men det kommer nog bli skoj, känner ju två stycken som också ska jobba där i sommar, och då bli det mycket roligare.


Jag ska snart dammsuga lite medans killen är i skolan ;) Sen ska jag ta min cykel och cykla hemåt för en gång skull, haha. Har faktiskt inte sovit hemma sen förra veckan, men inatt ska jag sova hemma för att sen komma tillbaka hit till killen imon :) 

Ladda batterierna HAHAHAHAHA, nä skojja bara 

Ska även på kören ikväll kl 17.00, nice :D


Nä nu ska jag sluta skriva. Ja lovar att det inte ska ta 3 veckor innan jag skriver igen ;)


Puussss

Av Cathrin Ljungberg - 3 april 2009 19:45



Fredag idag, och denna fredag är jag frisk :D Tack och lov för det :)

Har varit på min gammelmorfars begravning idag, va jättefint och mycket folk. Låten Tears in heaven fick ju nästan alla att gråta, usch :( Men fint va de. De gick rätt fort i kyrkan ändå(Eldsberga kyrka) Sen bar mamma och mina morbröder plus några andra ut kistan och vi andra följde ju såklart efter. 

Sen va de minnesstund i församlingshemmet där vi åt landgång och lite tårta. Sen gick vi tillbaka till graven för att kolla hur dom hade gjort iordning de, lagt ut alla blommor och så. Sen så bar det av hemåt igen.


Va hemma en stund, sen stack jag bort till Eurostop en stund men hittade inget skojigt så stack hem igen :D haha.

Det är så himla skönt väder ute, kan ju gå utan jacka och då är det verkligen vååååår :D

 


Nu sitter jag här och väntar på att min fina pojkvän ska hämta mig. 


Ha de gött mina läsare..                                            


Puussss                                         

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards