Alla inlägg under januari 2009

Av Cathrin Ljungberg - 26 januari 2009 00:56



Jag kollade på film nyss, vet inte hur längesen de va en sån här film berörde mig så mycket:) Det handlade om så himla mycket känslor och om kärlek. Fick mig att tänka till lite. Ibland vet man inte hur lycklig man egentligen är, jag är väldigt lycklig, jag kanske inte visar det så ofta. Men jag är oehört lycklig, och så himla glad över att jag äntligen eller aah för snart 1år och 9 månaders sen har träffat en kille som det verkligen känns så himla bra med, och som jag vill dela mitt liv med.  

Som i filmen, dom hade bråkat och allt slutade med att dom flyttade isär och sålde lägenheten. Jag menar, bråk och tjafs får man på köpet i ett förhållande. Har man ett starkt band och verkligen älskar varandra så klarar man nog det mesta iaf. Det är vad jag tror. Eller jag tror på att kärleken övervinner allt, bara den är stark nog :D 


Jag älskar dig min underbaring, du är den bästa av dom alla <3


 

Av Cathrin Ljungberg - 25 januari 2009 12:16


God morgon på er, vaknade för ca 20 min sen. Såå skönt att sova ut, men somnade ju inte fören halv 4 typ :) Men varje dag känns som helg ungefär, eftersom att jag är arbetssökande för tillfället, och då blir de lätt att man vänder på dygnet.  

Jaahopp, så va händer idag gott folk?? Jag ska iaf över till min kära pojkvän lite senare, om han inte sover bort hela dagen ;) haha. Annars blir det nog mest en slappedag skulle jag tro.

Nu ska jag gå och käka frukost. 

Hej sålänge

Av Cathrin Ljungberg - 25 januari 2009 02:12


Jag borde egentligen sova, men problemet är att jag inte är så trött. Men men, nån gång blir jag la de ;) Nä säger sov gott på er sålänge

<33

Av Cathrin Ljungberg - 25 januari 2009 02:00

Asså jag har folk runt omkring mig, min familj och min pojkvän som jag älskar sååå mycket. Men varför känner ja då en sån ensamhet inombords? :( De trycker bara ner mig och få mig att må dåligt när jag egentligen mår bra. Det är nog därför jag jämt känner mig så nedstämd. Men det känns som det fattas saker i mitt liv. Inte pojkvän för jag har en underbar pojkvän :D O underbar familj och vänner har jag oxå. Nä nu ska jag inte sitta och beklaga mig, låter som allt är skit vilket det egentligen inte är. Min livsglädje är väl inte på topp kanske? Jag vet inte. Näää nu ska jag sluta skriva en massa skit.

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards