Alla inlägg under mars 2009

Av Cathrin Ljungberg - 31 mars 2009 20:23


Ja det va ett tag sen jag skrev här. Har inte haft någon lust faktiskt. Så va har hänt på senaste. 

Har varit sjuk, blev magsjuk i torsdagskväll och somnade inte fören vid 07:00 på fredags morgon, spydde hela natten.. Fy faaan säger jag bara. Så min helg spenderades i sängen med min dator jämte mig. I söndags va jag så pass frisk så då äntligen kunde jag ta mig ut och det va såå skönt :) Träffade då min älskade pojkvän som jag inte hade träffat sen i onsdags, så det va skönt :D

Va även hemma hos mormor o morfar i söndags och hämtade lite arvgods och så från min gammelmorfar som gick bort för några veckor sen :(


Idag har jag bara tagit det lugnt, va inne istan med mamma nu på eftermiddagen och shoppade lite:D Blev en ny BH och lite sockar till mig och BH och sockar och några tröjor till mamma :D Sen gick vi och shoppade lite ingredienser till min och mammas grekiska sallad ;D Den blev jättegod, eftersom att pappa jobbar kvällen så blev det bara jag och mamma, men det va mycket trevligt :)


Nää nu ska jag fortsätta att tråka ut mig själv.


Baaaajjjsss på er.

Av Cathrin Ljungberg - 20 mars 2009 17:32


Så himla skönt väder det är ute, eller aa nu har ju solen gått i moln, men innan :) 

Och jag har bakat världens godaste blåbärsmuffins idag, dom blev faktiskt rätt lyckade :) 


Chefen på Västersol ringde innan idag =) Hon vill skola in mig som timmis =) Fatta vad glad jag blev eller, tack vare att hon hade fått så bra referenser, och det tacka jag för =) Och hon skulle kolla inför sommaren oxå =) Weeii


Ska nog över till Mannes brorsa senare =) Annars händer det nog inte så mycket.


Fick nyss veta en sak om mitt ex via en fråga jag såg som löd : Har du någonsin varit kär? Och han hade svarat "Nej inte på riktigt" 

Din jävla idiot, inte för att ja bry mig så speciellt mycket eftersom att jag har en underbar pojkvän som jag älskar jättemycket och som älskar mig :) 

Men fatta att ja kände mig blåst, de höll liksom 8 mån. Vadå 8 månader med mig och du va inte ens kär i mig, jävla svin, jävla utnjyttare. Ahhh jag fattar inte att man inte gör slut då. GAAAHH :@ >Blir så förbannad. 

Jag vet iaf att med Manne så är det äkta kärlek, du är underbar på alla sätt och vis <3

Älskar dig över allt <3



 Nu ska jag dra mig från bloggen


Puussss

Av Cathrin Ljungberg - 19 mars 2009 11:24


Har inte skrivit på två dagar, kom hem från killen för ca två timmar sen, har varit där sen i tisdags :D

Intervjun gick jättebra, och dom ringde i tisdags för dom andra två jobben som jag sökte på Karl XI, vadå snabbt, sökte ju dom samma dag. Men hon sa att få jag inte nått av dom här jobben som jag har varit på intervju på så skulle jag höra av mig till henne :) Weeeii..


Håller på att laga lite mat, ska ta cyklen och cykla en sväng sen i detta fina vårväder :D Sen har jag kör kl 17:00 och idag är jag faktiskt inte lika förkyld som förra veckan, det börja försvinna nu så smått, weeii me happy :D


Nä nu ska jag kolla till maten, blogga kanske mer ikväll.


Puussss

Av Cathrin Ljungberg - 17 mars 2009 11:31


Jaao, idag har jag varit uppe tidigt. Har nyligen varit på jobbintervju ute i bäckagård. Det gick väldigt bra faktiskt :D Hon sa att de hade varit många sökande men hon verkade väldigt posetiv. Så hon skulle höra av sig så fort som möjligt. Så nu väntar jag spänt på att två chefer ska ringa :D Den andra är från Västersol :D


Va inne på arbetsförmedlingen.se och kollade lite på jobb och såg att Karl XI servicehus hade inne två annonser och sökte 3 undersköterskor till tillsvidareanställning :) Så jag sökte dom direkt :D HOPPAS HOPPAS :) Jag har ju jobbat där innan och trivdes jättebra :)


Jätteskönt väder ute idag, men fan va det blåser, blåste nästan omkull :D hahaha. 

Annars händer det nog inte så mycket mer idag skulle jag tro

Ska till min vackraste kille ikväll <3


Nu ska jag nog lägga mig framför tven eller nått.


Puussss

Av Cathrin Ljungberg - 16 mars 2009 20:22


Jaaoo, mina egna köttbullar blev en succé bland dom andra här hemma :D haha. Dom blev faktiskt jättegoa.


Börjar faktiskt att må lite bättre, något posetivt iaf ;) Men har fortfarande ont i huvudet och är snuvig. Men men, de försvinner snart de oxå :D


Mormor ringde nyss, ska på begravningen 3:e april kl 13:00 :( Usch och fy, har aldrig varit på en begravning innan och det är egentligen inget jag strävar efter, men jag kände att jag ville följa med på denna, det är ju ändå min gammelmorfar. 


Nu ska jag lägga mig framför tven igen. 


Byyeeeee. Puusss

Av Cathrin Ljungberg - 16 mars 2009 16:45


Såå seg dag idag, och så tråkigt väder. Vaknade vid kvart i 11. Har mest legat i sängen och kollat på tv. Är fortfarande väldigt förkyld:( 

Kom hem nyligen efter att ha varit och fikat med mamma och pappa ute på maxi i flygstaden. 


Nu sitter jag här, ska nog plugga lite teori om en stund. Ska laga mat lite senare under tiden mamma är och tränar, ska göra mina egna köttbullar :D:D Sen ska jag nog kolla på film, köpte faktiskt High School Musical 3 idag:D Har ju boxen och måste ju ha sista filmen ;) 


Ska på anställningsintervju imon kl 10 :D Hoppas att det går bra.


Kanske kommer nått mer inlägg senare.


Puusssss 

Av Cathrin Ljungberg - 15 mars 2009 22:44


Jahhaa då sitter man här igen. Min helg har la varit helt okej.

Fredagen så hämtade killen upp mig så åkte vi hem till honom en stund. Sen vid halv 7 tiden så åkte vi (jag, Manne, Thomas, Stefan, Leo och Sarah) till Sibylla och käkade, sen efter det så åkte alla hem till Thomas och spelade lite spel :D 

Lördagen så skulle vi sjunga med kören, de va konsert - mässa i kyrkan med Tommy Sewón, han är jättebra :D Men jag är ju som sagt genomförkyld så det gick la inte sådär jättebra att sjunga, tur att de inte bara va vi i kören som skulle sjunga utan alla :D Sen på kvällen så satt jag mest hos killen och tog det lugnt. 

Idag har vi gjort desamma, tagit de lugnt, jag har verkligen varit seg i hela kroppen idag. 


Fick även reda på av mamma när jag va hos killen att min gammelmorfar gick bort inatt :(:( Vila i frid kära du, du har det säkert mycket bättre där uppe. <3 Tack älskling för att du satt och tröstade mig, kände mig verkligen så trygg. Du är bäst. <3


Jag ska nog lägga mig snart, mår inte bra alls. Vill att denna förkylning ska försvinna. 


Jag saknar dig älskling.


Natti folket 

Puusssss

Av Cathrin Ljungberg - 13 mars 2009 14:59


Fredag den 13:e igen :O Fan de va de förra månaden oxå, haha :D 

Kom hem för en stund sen, sov hos killen inatt, mysigt mysigt :) 

Han kommer hit om en stund igen, ska till hans bror senare och spela lite spel o så :)


Körde igår, och det va den bästa körningen, har kört 4 gånger nu. Man kommer in i det rätt så snabbt, kan iaf växla utan att kolla :D Och fick inga kärringstopp, hahaha :D Va ute och körde på 50 väg. Får se va jag hamnar nästa gång ;) Men ni behöver inte vara oroliga, ska inte köra på er :)


Imon ska jag på inflyttningsfest med killen ute i Oskarström ;) Kommer nog bli skojigt :D Ska sjunga med kören imon kl 16:00, men samling kl 14:00 Tommy Sevón tror jag han hette kommer dit imon, han är faktiskt riktigt bra, och skrivit jättefina låtar :D


Nä nu ska jag sluta skriva, kommer nog inga fler inlägg idag faktiskt. 


Puussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards