Alla inlägg under februari 2009

Av Cathrin Ljungberg - 23 februari 2009 16:25


Hellu alla där ute :) Har tyvärr inte varit så aktiv här, men idag kommer det iaf ett litet inlägg


Så va det måndag igen, har haft en trevlig helg iaf :D

Fredagen så var ja en stund hos killens mormor o morfar o sen en stund hos hans mamma, sen stack vi över till Conny och Empa och spelade lite poker, blev lite lamt mot slutet, men jag vann :D weii, sen efter det så gick ja o Manne hem o sov typ. 

Lördagen så chillade jag och killen för det mesta, sen på kvällen så stack vi till Thomas en stund, jag satt och kollade på när dom spelade Gituarr Hero World Tour ;) 

Söndagen va oxå bara en slappedag hos killen, och även denna dagen slutade hemma hos Thomas, men med ett annat spel, munshkin(vettifan hur det stavas) men det är ett skoj spel iaf:D 

Det va min helg det, mycket chill :D:D


Idag är det måndag och det är jätefint väder ute, skönt att snön är borta, den fick inte vara kvar länge ;) haha. Har varit på länsstyrelsen idag och lämnat in papper, så i helgen eller nästa vecka så kommer ja ut på vägarna eller parkeringarna :D mohahahahaha så akta er om ni inte vill bli påkörda :D haha 


Nä nu ska jag plugga lite teori, ha de gött folket. 

Av Cathrin Ljungberg - 15 februari 2009 20:04


Har haft en underbar helg. Fredagen spenderades hos killen med en skräckfilm "One Miss Called" ska ALDRIG mer se den filmen, fy helvete va den va äcklig, inte bara de, den uppsökte mig i mina drömmar, drömde om filmen samma natt. Och det hjälper inte så mycket när killen laddade ner den jävla ringsignalen och plågade mig med ;) hahahaha.

Lördagen(igår) så var ja på alla hjärtans dag/latino fest. Fy fan va övertrött jag blev mot slutet, o som ja skrattade :D haha, speciellt åt våra fina teckningar :) Idag söndag så har jag bara tagit det lugnt hos killen. Vet ni, man kan ha väldigt skoj med helosankräm ;) HAHA eller va säger du älskling, vänta bara ;) 

Usch varje helg när ja kommer hem från älsklingen så känns de så tomt o tråkigt, vet inte riktigt när man får träffa dig igen. Så jäkla glad att det finns mobil och msn :D HAHA. 


Ha en fortsatt trevlig söndagkväll. Nu ska jag kolla på nån film eller nått ;)

Av Cathrin Ljungberg - 3 februari 2009 15:00


Den bästa känslan är att få känna sig trygg hos den man älskar. Jag kan inte känna mig mer trygg hos dig, det känns så himla skönt :D Du är det bästa som har hänt mig. Jag litar på dig till 100% om inte mer. Ett förhållande bygger på tillit och trygghet, det finns så mycket mer som bygger upp ett förhållande, men tycker dom är väldigt viktiga. Du är mitt allt, mitt kött och blod. Hoppar du så hoppar jag <3  Mina känslor är starkare än någonsin. Jag älskar dig så innerligt mycket <3




Av Cathrin Ljungberg - 2 februari 2009 10:46


Precis, eller inte. Jag och Manne och Stefan va hemma hos Mannes mormor en stund. Sen när vi skulle ta och åka för att möta några kompisar så ringer dom och säger att deras bil har fastnat ute på västra stranden, mitt ute i ingenstans och de va mörkt som fan och skitkallt. xD 

Jenny hade fått för sig att bada i detta kalla väder, vilket hon hade gjort när vi kom. Och bilen typ vilade på sanden, däcken hade sjunkit asmkt. 

Så vi försökte få loss biljävlen medans Stefan fick köra Jenny o Anna till sjukhuset för att Jenny fick andnöd, trolig förklaring va nog att hon badade i det skitkalla vattnet. Ringde min brorsa och kolla om han kunde bogsera bilen, men han hade för bred bil när han väl kom fram, och den hade säkerligen oxå fastnat i sanden. Men de stog 4 jävla timmar att få loss den jävla bilen. Kan säga att jag hade ingen känsel i nån kroppsdel. Sen så körde vi för att lämna Annas bil, sen åkte jag o Manne hem och tog en väldigt varm och skön dusch medans dom andra åkte hem till Jenny. Fy fan vilken lördagkväll. Aldrig mer. Usch 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards